Obserwatorzy

wtorek, 24 kwietnia 2018

color blocking

PL: Witajcie:)

Dzisiejsza stylizacja utrzymana jest w kolorowym trendzie o nazwie color blocking. Połączyłam ze sobą kobalt, zieleń, turkus, jasną mięte, a takim elementem kontrastowym jest neonowy żółty. Mam na sobie piękną koronkową bluzę z długim rękawem od Tosave, spodnie z wysokim stanem od H&M, kolczyki od Dresslily i torebkę od Rosegal.

EN: Hello:)


Today's stylization is maintained in a colorful trend called color blocking. I connected cobalt, green, turquoise, light mint, and the contrast element is neon yellow. I'm wearing a beautiful women long sleeve lace topsfrom Tosave, high-waisted pants from H&M, Dresslily earrings and a Rosegal purse.

* damska koronkowa bluzka z długim rękawem/women long sleeve lace tops TUTAJ/HERE
* spodnie z wysokim stanem/high-waisted pants H&M
* kolczyki/earrings Dresslily
* torebka/bag Rosegal 










42 komentarze:

  1. Bluzka jest przepiękna:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Shining outfit with a great use of colors!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/04/17/chantilly-day-2/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka przepiękna, spodnie świetne :) super wyglądasz, z kolorem i z gustem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! :) Ciekawe zestawienie kolorystyczne. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zestawienie kolorów 😍
    Wyglądasz super😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny look, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam połączenie zieleni z odcieniami niebieskiego. Wyglądasz fantastycznie w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie Ci to wyszło, podoba mi się, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ajćććć uwielbiam takie kontrasty- takie piękne kontrasty <3
    spodniami zachwycałam się już na instagramie- fenomenalny kolor i fason <3
    ale i bluzka chwyta za serducho <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe sa te spodnie, takie nieoczywiste ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle kolorowo i pieknie :) Bardzo przypadły mi do gustu te zielone spodnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh very great coordinate darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się połączenie niebieskiego z zielonym! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka jest wspaniała, ale najbardziej podobają mi się...szpilki! Tak, ten neonowy kolor jest boski. Kto by pomyślał, że akurat te zestawienie kolorystyczne (neon-zieleń-granat) będzie ze sobą pasować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem, jak dla mnie za dużo zimnych kolorów, dodałabym coś czarnego na uspokojenie. Pozdrawiam i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  16. te spodnie są obłędne, bardzo mi się podoba ich fason

    Miłego dnia i zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post my dear :)
    Xoxo and good weekend!

    custom laptop skins

    OdpowiedzUsuń
  18. ta koronka wygląda bardzo uroczo :)) a szpilki mam pomarańczowe neonowe i przyciągają uwagę tak jak Twoje :D
    zapraszam do mnie na Konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie udane połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fabulous! I love green and blue together! Fantastic trousers!

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW! Pięknie. Colour blocking to wymagający trend. W Twoim wydaniu szalenie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  22. odważna i oryginalna kolorystyka :) śliczna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny zestaw, cudna bluzka (klik;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Preciosa y precioso look, los pantalones me encantan y ese toque de la camisa es ideal, muackkkk

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow wyglądasz niesamowicie, całość robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak kolorowo i wiosennie! świetne masz te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Very nice post
    Kisses
    https://midnighttrendy.blogspot.com.es/2018/04/knitted-love-stripes.html

    OdpowiedzUsuń
  28. O kurcze to zestawienie kolorystyczne jest bombowe;) Bardzo podobają mi sie szpileczki i spodnie:) Wyglądasz super kochana:*


    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post tym razem w sportowym stylu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  29. I loved this post♥!
    Its Wonderfull!
    My best wishes for u !
    ps I LOVE your outfits♥

    Lots of love, Miriam xx
    www.deliciousdelirium.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna bluzeczka, ta koronka przy dekolcie jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  31. There is nothing better than color blocking in summer
    and I think blue and green work really good together, lovely one.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna kolorystyka, wyglądasz przepięknie Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna całość, poklikałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa stylizacja ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne połączenie. Bardzo mi się podoba. :)

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. spodnie sa super :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń