Obserwatorzy

niedziela, 11 grudnia 2016

velvet blouse Zaful.com

Witajcie Kochani:)

Mam dla Was kolejną stylizację tym razem w zimowej scenerii. Jak to zazwyczaj bywa chciałam Wam pokazać kolejną nowość, która w ostatnim czasie trafiła do mojej szafy. Jest to aksamitna bluzka od Zaful.com. Mimo, że jest ona króciutka to i tak jestem z niej zadowolona, przede wszystkim dlatego, że jest bardzo ładnie wykonana i ma ciekawie zdobione rękawy. Nie jestem osobą, która preferuję odsłonięty brzuch, dlatego tę bluzeczkę będę zakładać do spódnic, a bliżej wiosny ewentualnie do ogrodniczek:)

W dzisiejszym zestawie założyłam ją do skórzanej, rozkloszowanej spódnicy oraz różowego futerka. Stylizację uzupełniłam nowymi, wygodnym kozakami za kolano od Deezee.pl w kolorze szarym:) 

* bluzka/velvet blouse TUTAJ/HERE
* choker TUTAJ/HERE
* futerko/pink fur TUTAJ/HERE
* torebka/bag TUTAJ/HERE
* kozaki za kolano/knee boots Deezee.pl 

 


44 komentarze:

  1. Ciesze się kochana, że pomimo ponurej pogody, Ty zdecydowalas się jeszcze na tak wyraźne i zdecydowane kolory, których niestety powoli zaczyna brakować na ulicach- na większości blogow, szaro, buro i ponuro grrrrr

    bluzka i spodnica są cudowne <3

    15,59$, 3,05$, 19,07$, 6,83$
    mogę prosić o to samo ? :) hihihi

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 ! cudowny zestaw !!! świetny płaszcz i kozaczki, przesłodka torebka a bluzeczka nieziemska :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak u Ciebie pięknie i zimowo:-) Połączenie bordo z różem jest genialne, bardzo podoba mi się Twoja bluzeczka z wiązaniami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! nie wiem co mi się bardziej podoba czy spódnica czy bluzka czy kozaki, wszystko świetnie razem wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zachwycam się futerkiem - świetnie kontrastuje ze spódnicą i butami!

    no i to jest takie sto procent Twojego stylu :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz. Śliczna bluzka, spódniczka i buty. A futerko urocze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz cudownie,rozjaśniasz smutną Zimę swoim lookiem:)!
    Bardzo mi się podoba.

    imluckylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kolory <3 kochana Ty zawsze wynajdziesz same cuda, bluzka jest przepiękna, wyglàdasz w niej ślicznie. Świetna spódniczka, rewelacyjne połàczenie z kozakami !!! Za okami szaro buro i zimno, a Ty jak ta tęcza na niebie rozwietlasz wszystko kochana :*

    Buziaki :*

    https://my-nonchalance.blogspot.com/2016/12/louis-vuitton.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo dawno do Ciebie nie zaglądałam, kochana. Przecudowną masz stylizacje! Połączyłaś piękne szarości, róż i burgund w świetny sposób!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna jest ta bluzka :) całość super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jak dziewczyny robią sobie takiego koczka na głowie! Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie, bardzo podoba mi się połączenie, przygarnęłabym futerko :D
    a torebka przesłodka!!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie, super połaczenie kolorów, super kozaki, świetna torebka

    OdpowiedzUsuń
  15. very nice pink jacket :)
    www.pembedunyamm.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the coat! Kisses
    http://www.atrendylifestyle.com/2016/12/coomo.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Futerko jest śliczne :* Pięknie komponuje się z tą bordową spódniczką :)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. el abrigo es precioso, me encanta!
    Muchas gracias por tu comentario en mi blog, te espero por mi nuevo post, mil besos!
    http://patriciasanchezstylestreet.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  19. I love your make up as usually and you look wondeful in this outfit
    A sweet kiss
    Sara M.
    http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  20. Great picture and total look
    www.treschic.fashion

    OdpowiedzUsuń
  21. wow hun, amazin look! so beautiful.

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękne kolory, bardzo dobrze Ci w bordo. Śliczne kozaki i spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pero que guapa que estás!!! el abrigo que llevas es precioso!!

    el blog de renée

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie się prezentujesz :) do twarzy Ci z taką fryzurą :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/2016/12/24-kraciasty-zakiet-i-biay-golf.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Very chic. Such a fab feminine look. Love the lace up sleeves of your top.

    Inez | My Small World

    OdpowiedzUsuń
  26. You rock with this outfit!
    XOXO FASHION'S OBSESSIONS BLOG | INSTAGRAM FOLLOW MY BLOG ON GOOGLE+

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zestawienie kolorystyczne aż mił opatrzeć :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie piękne kolorki! ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odważne kolory, bardzo fajnie zestawione (róż + burgund). Taka stylizacja nie może zostać niezauważona:)

    OdpowiedzUsuń
  30. You look gorgeous! Love the combination of pink and grey!

    Love, Janine
    www.florafallue.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz w tym zestawie :) Uroku dodaje różowe futerko w których się zakochałam!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz jak dla mnie rewelacyjnie, choker jest boski. Ale ta torebka- zakochałam się w niej jest przesłodka <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie dobrane kolory! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa stylizacja, bardzo ładna :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. so pretty!!!

    Hoy con Ugg y blazer
    http://eltrasterodecris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowny look! świetne kolor<3

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekam z niecierpliwością na tą bluzkę !! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podoba mi się połączenie bordowego z różem plus czerń. Wszystkie rzeczy pooglądałam na stronach sklepów, świetne ceny, choker z kokardką fantastyczny, szkoda, że go wcześniej nie zauważyłam, bo przydałby mi się taki. Makijaż do tej stylizacji pasuje rewelacyjnie i jest po prostu znakomity.

    OdpowiedzUsuń