Obserwatorzy

środa, 1 lipca 2015

classic wedding makeup

W dzisiejszym poście przygotował kolejną propozycję makijażu ślubnego. Jest to typowy klasyk, w którym dominują beże, brązy, złoto. Klasyczny makijaż ślubny sprawdzi się przy każdej tęczówce. 

Wykonałam go paletą The Balm Nude 'Dude'. Dla lepszego efektu przykleiłam połówki sztucznych rzęs firmy Ardell. Twarz wykonturowałam bronzerem Miyo. Policzki podkreśliłam różem z palety Makeup Revolution Sugar and Spice. Na kości policzkowe nałożyłam rozświetlacz The Balm Mary Lou Manizer. Oczywiście w typowym klasycznym makijażu nie mogło zabraknąć czerwonych ust. W moim przypadku jest to pomadka Mariza nr 14.












20 komentarzy:

  1. Jaki piekny naturalny makijaż! Ale przeciez u ciebie zawsze jest taki piekny!!!

    pozdrawiam!
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż :) uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż ;) zapraszam do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten makijaż jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty masz piękne oczęta! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, delikatny - w sam raz dla młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały jest i bardzo Ci pasuje:))

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, delikatnie i kobieco, idealny makijaż, szkoda, że sama nie jestem w stanie sobie takiego zrobic :( zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny makijaż ! Masz talent moja droga :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny makijaż ! Masz talent moja droga :)!

    OdpowiedzUsuń