Obserwatorzy

poniedziałek, 13 października 2014

Denim dress

Jeans był, jest i zawsze będzie modny niezależnie od pór roku.  Wkracza tanecznym krokiem w kolejny sezon i pomału staje się wizytówką tej jesieni. Bardzo modne staną się nie tylko klasyczne rurki i kurtki w kolorze denim ale również sukienki i koszule, które będą występować w wydaniu total look. Jeansowe sukienki, spódnice będą stanowiły tło dla ciepłych kolorów takich jak brąz, pomarańcz, czerwień.

W mojej szafie również nie mogło zabraknąć jeansowej sukienki. Kupiłam ją za śmieszne pieniądze na allegro i nie żałuje bo jest świetnie uszyta. Korzystając z ostatnich dni lata,  założyłam do niej brązowe czółenka, talię podkreśliłam paskiem, oczywiście nie mogło zabraknąć mojej ulubionej torebki, która idealnie pasuje do tej stylizacji.

* sukienka denim Allegro 
* torebka Misswish 
* obcasy New Look




























29 komentarzy:

  1. fantastyczna sukienka, super że jest z długim rękawem. Jak zawsze wyglądasz pięknie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest fantastyczna! i brązowe dodatki - świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw, śliczna sukienka i buty, a Ty wyglądasz czarująco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękną masz tą sukienkę, podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześwietna jest ta sukienka! cudowne dodatki wybrałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta sukienka!! Bardzo mi się podoba ten styl :-)

    pozdrawiam Iwona
    _____
    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kobiece połączenie, a buty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancka sukienka fajnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. W każdym swoim zestawie dobierasz dodatki perfekcyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. super współgra z tymi brązami:)

    _____________
    a u mnie?
    must have na jesień/zimę

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, boska jest ta sukienka!! W towarzystwie brązów prezentuje się fantastycznie! :)
    pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie połączyłaś dżinsową sukienkę z brązem. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie dobralas karmelowe dodatki i ozywilas prosta jeansowa sukienke. Torebka wpadla mi w oko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealne jeansowe połączenie, magiczna sukienka kochana
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochamy wszystko co dżinsowe, więc Twoją sukienkę porywamy :) Zazdrościmy Ci pięknych, długich, lśniących włosów, ale to ukraść ciężej ;)
    Pozdrawiamy
    AIM STYLE

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna sukienka! Pięknie w niej wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta sukienka jest bajeczna :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam połączenie dżinsu z brązowymi dodatkami.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka to absolutny hit! I jeszcze ma kieszenie, które uwielbiam w kieckach!!! Wyglądasz odlotowo kochana! I przyznaję, że buciki też robią szał ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. jeans z kolorem camel świetnie współgra, pięknie wglądasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sukieneczka i torebka!:)
    Wpadnij na rozdanie:):*

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka jest absolutnie świetna!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz:)

    cudny kolor na ustach:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń